Індивідуальний
план роботи на час

запровадження
карантину

вихователя Ладичинського дошкільного навчального закладу «Лелеченя».

Запропонований щоденний план роботи вихователя старшої групи дошкільного закладу на період запровадження
карантину, включає використання різних ресурсів для організації освітнього
процесу шляхом застосування інформаційно- комунікаційних технологій.

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16.03.2020

1.
Упорядкування документації старшої і середньої групи з навчально-виховного
процесу.


(обов'язкова
документація
групи).


2.
Складання плану роботи на час карантину та весняних
канікулах.


3.
Робота з батьками по набору дітей до першого класу.


4.Викласти на сайт закладу і фейсбук Ладичинського ДНЗ «Лелеченя»: « П'ятдисят обов'язкових
завдань для дошкільника на карантин».

8.00-11.00

11.00-13.00

13.00-14.55

Індивідуальна і дистанційна


форма спілкування

2

17.03.2020

1. Робота
з документацією групи.


(журнал
щоденного відвідування дітьми старшої і середньої групи).


2.
Підготовка табеля по харчуванню та інфомації про рух вихованців за
березень.


3. Робота
з батьками по набору дітей до першого класу.


4.Підбір
віршів до розваги «Хто захищає Батьківщину».

8.00-15.00

Індивідуальна і дистанційна

3

18.03.2020

Робота в
дистанційному режимі:


2.Опрацювання фахової літератури ,
журналу «Методична
скарбничка вихователя» - новий номер за березень.


3.
Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн - режимі по
набору дітей старшої групи до школи.

8.00-10.00

10.00- 14.55


Протягом дня

MCFR
Освіта

Соціальна мережа Viber

4

19.03.2020

1.
Упорядкування папки по роботі з батьками.


2. Упорядкування
папок з дидактичним та роздатковим матеріалом до занять з грамоти і
математики в старшій групі/


3. Викласти на сайт закладу і фейсбук Ладичинського ДНЗ «Лелеченя»: «Вивчаємо
дні тижня для дошкільнят»

8.00-15.00

5

20.03.2020

1.
Корекція календарного плану з навчавльно-виховної роботи на ІІ семестр.


2.Заповнення
журналу планування з навчально-виховної роботи в старшій і середній групі на квітень місяць.


3. Викласти на сайт закладу і фейсбук Ладичинського ДНЗ «Лелеченя»: «Практичні
завдання для дошкільнят»

8.00-15.00

6

23.03.2020

Робота в
дистанційному режимі:


1.Консультація
для батьків


«50 обов'язкових завдань
для дошкільника на карантин».


2.
Завдання для дошкільників 4,5,6 років на час карантину. ( Практичні завдання для
дошкільників).


3. Добірка
матеріалу до батьківських зборів.


4. Підвищення
кваліфікації дистанційно: перегляд
вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час
карантину».

8.00-15.00

Початок о 14.00

Соціальна мережа Viber-


консультація за посиланням


Osvita.ua

Посилання chiddevelo.com

«Всеосвіта™»


vseosvita.ua

7

24.03.2020

1. Упорядкування
дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей старшої групи.


2.Відвідування
семінару з розробки блогів для вихователів.


3. Робота
з музичним керівником - підбір віршованого матеріалу до випускного свята.


4. . Викласти на сайт закладу і фейсбук Ладичинського ДНЗ «Лелеченя»: «Розвиваючі
ігри- вікторини для дітей 3-5
років.Дошкільні ігри .

8.00-9.00

9,00-13,00

13.00-15.00

8

25.03.2020

Робота в
дистанційному режимі.


1.
Підвищення кваліфікації дистанційно: перегляд Всеукраїнського онлайн-семінару «Психологічна служба в
системі освіти України».


2.Консультація
для батьків «Поради як зберегти здоров'я» (перегляд за
посиланням).


3. Індивідуальні
консультації для батьків групи в онлайн - режимі.


4. . Викласти на сайт закладу і фейсбук Ладичинського ДНЗ «Лелеченя»: «Мультфільм
«Місяці і пори року» З любов'ю до дітей/

8.00-13.00

13.00-14.55

Відеозапис за посиланням:


https://youtu.be/gCH_qlPvXdA


Соціальна
мережа Viber https//youtu/be

Дистанційна


форма
спілкування

9

26.03.2020

1. Упорядкування
дидактичного та демонстраційного матеріалу в групі з ознайомлення дітей із
соціумом і природним довкіллям.


2. Перегляд
новинок інформаційно-методичної літератури.


3. Робота
з батькакми по набору дітей до першого класу.

8.00-12-00

12.00-14.55

Дистанційна
форма


спілкування

10

27.03.2020

1.Написання календарних
планів навчально-виховного процесу на квітень місяць в старшій групі і середній.


2.
Заповнення протоколів обстеження готовності дітей старшого дошкільного віку
до школи (кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку).


3. Робота
з музичним керівником по заповненню журналу спільної праці з вихователями
старшої групи: пісні, вірші, таночки.


4. Миття
іграшок.

8.00-15.00

8.00-15.00

Робота по
рівню готовності


дітей до
школи, обговорення


результатів
обстеження.

11

30.03.2020

Робота в
дистанційному режимі:


1.Консультація
«ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик своїми руками» (за посиланням).


2.Підбірка
віршів до випускногог свята.


3.Завдання
та педагогічні ігри з інтерактивними вправами з основ
грамоти, математики, зознайомлення дітей з навко-лишнім
світом для дошкільнят на час карантину.


4.Підвищення
кваліфікації дистанційно:


Опрацювання
Закону України «Про повну загальну середню освіту»2020

8.00-15.00

Соціальна мережа Viber


вільний доступ на час
карантину.



Завантаження та опрацювання
інфографіків із Законом України "Про повну загальну середню
освіту".

12

31.03.2020

1. Догляд
за кімнатними рослинами групової кімнати.


2.
Підготовка дидактичного матеріалу до занять з грамоти та ознайомлення з
природним довкіллям.


3. Спільно
з муз.керівником написання сценарію до випускного свята.

8.00-15.00

13

01.04.2020

Робота в
дистанційному режимі:


1.Добірка
матеріалу до планових батьківських зборів.


2.
Консультація для батьків «ТОП-9 ідей, чим зайняти дитину вдома» (в онлайн
-режимі).


3.Консультація
для батьків «Великак сила какзки» (в онлайн - режимі).


4.
Консультація для батьків з питань безпеки «Якщо ваша дитина знає відповіді на
ці 16 запитань - можете бути спокійні: з нею нічого не станеться».

8.00-15.00

Соціальна
мережа Viber

Сайт закладу

14

02.04.2020

Підготовка
до методоб'єднання:


1. Створення
теоретичної та методичної скарбнички до теми з самоосвіти.


2.Аналіз
пед. технологій які застосовуються в навчально-виховному процесі для
реалізації теми з самоосвіти.


3. Догляд
за кімнатними рослина в природознавчому осередку.

8.00-15.00

15

03.04.2020

1. Робота
з батьками по відвідуванню дітьми групи на квітень місяць.


2.
Корекція календарно-тематичного планування з навчально-виховної роботи на
квітень-травень.


3.Підготовка
групи до навчально-виховного процесу в квітні.

8.00-15.00


План роботи Ладичинського ЗДО «Лелеченя» на 2019 - 2020 навчальний рік

Схвалено педагогічною радою від 30.08.2019 р.


 І. Аналіз роботи за попередній навчальний рік та завдання на наступний

Організація освітньої роботи в закладі дошкільної освіти у 2017/2018 навчальному році здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305), нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234), інших нормативно-правових актів. Зміст освітнього процесу реалізувався відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей « Я у світі» і «Впевнений старт»

Режим роботи закладу: 5-денний робочий тиждень, 9-ти годинний робочий день. В дошкільному закладі функціонує одна різновікова група, списковий склад -49 дітей. Дошкільним вихованням охоплено 12 дітей віком 3-4 роки, 19 дітей 5-ти річного, 14 дітей- 6-ти річного віку.

Дошкільний заклад здійснював свою діяльність на основі річного плану і плану на оздоровчий період, місячного планування завідувача, перспективного та поточних календарних планів вихователя.

Дошкільний заклад у 2018-2019 н.р. працював над пріоритетами змістового наповнення освітнього процесу:

взаємодії сім'ї і батьків у формуванні іміджу дошкільного

закладу;

  • національно-патріотичне виховання;
  • економічне виховання;
  • формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми; музичне виховання;

а серед засобів освітнього впливу на дитячу особистість - творча гра (сюжетно-рольова, конструкторсько-будівельна, театралізація, драматизація), а також художня література (фольклор, авторські твори) і робота з дитячою книжкою.

Для організації навчально-виховного процесу, забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов, правил техніки безпеки завідувачем видавалися організаційні накази.

Проведено виробничі наради:

1.Організація роботи дошкільного закладу на 2018-2019 рр.

2.Аналіз роботи дошкільного закладу за 2018-2019н.р.

Педагогічні наради:

1.Підсумки роботи педагогічного колективу за 2018-2019н.р.

2.Формування почуття національної самосвідомості та любові до рідної землі у дітей дошкільного віку.

3.Безпека дитини в довкіллі.

4.Рівень засвоєння програми Впевнений старт вихованцями ЗДО.

Протягом року проводилась методична робота з педагогічними працівниками . Опрацьовано методичні листи: «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році», методичні рекомендації МОН України щодо організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах та фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах.

Освітню діяльність в ЗДО здійснюють чотири педагогічні працівники: завідувач Станимир С.М, стаж педагогічної роботи 18 років, закінчила Кременецький обласний гуманітарно -педагогічний інститут ім. Т.Шевченка, за спеціальністю « організатор дошкільної освіти,вихователь дітей дошкільного віку». Завідувач ДНЗ пройшла курсову перепідготовку при Тернопільському ОКІППО в 2016 році,атестацію в 2014 році.

Вихователь Лень Г.Д, освіта вища,стаж педагогічної роботи 13 років,закінчила Кременецький обласний гуманітарно -педагогічний інститут ім. Т.Шевченка, курси підвищення кваліфікації проходила в 2016р, атестацію в 2016 році.

Вихователь Бігун О.І. освіта вища ,стаж педагогічної роботи 8 років закінчила Кременецький обласний гуманітарно -педагогічний інститут ім. Т.Шевченка, за спеціальністю « організатор дошкільної освіти,вихователь дітей дошкільного віку»,атестацію в 2017 р.

Завідувач і вихователі беруть участь в інструктивно-методичних нарадах, районних семінарах, методичних об'єднаннях. Працюють над науково - методичними проблемами, ознайомлені з методичними рекомендаціями щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018/2019 навчальному році, іншими нормативно - правовими документами. Вихователь працювала над науково - педагогічною проблемою «Забезпечення компетентнісного підходу до розвитку дітей дошкільного віку».

Навчально-виховний процес в дитсадку організовується відповідно до вимог Базової програми «Я у Світі» і «Впевнений старт» Режим групи складено згідно вимог. Вихователі ведуть перспективне та календарне планування навчально-виховної роботи, щоденні плани - конспекти режимних моментів і навчальних занять.

В ході навчально-пізнавальної діяльності проводилися згідно розкладу занять, гурткова індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, дидактичні ігри та інше. Вихователі володіють методикою виховання дітей, поєднує різні форми роботи з ними. На музичних заняттях під впливом цінностей українського музичного мистецтва муз керівник звертає увагу на розвиток загальної музикальності, здібностей музичного виконавства і творчості, формування елементарних основ музичної культури, домірної вікові музичної компетенції. Спілкування з дітьми, спостереження занять показали, що вихованці адаптувались до умов дитсадка, активні, вміють спілкуватись з однолітками. На заняттях та у повсякденному житті вихователь приділяє увагу навчально-мовленнєвій діяльності дітей, засвоєнню засобів рідної мови, способів спілкування, розвитку сприймання художніх творів, навчанню грамоти, підготовці руки до письма.

Для розвитку та закріплення знань використовується різноманітний роздатковий та демонстраційний матеріал. Протягом року вихователями і музичним керівником поповнено предметно ігрове середовище.

Заняття в дошкільному закладі ведуться на належному рівні. Особлива увага в дитсадку приділяється формуванню елементарних математичних умінь. Знайомство з прекрасним відбувається, зокрема, на інтегрованих заняттях з музики та образотворчої діяльності. Вихованці вміють користуватися олівцями, фарбами, ножицями, клеєм тощо. В дитячому садку організовано виставку робіт дітей та їх батьків. Для проведення занять придбано кольоровий папір, фарби, пластилін, заготовлено природній та допоміжний матеріал.

Спостереження за природою, що проводяться у садку, допомогли сформувати у дітей конкретні та чіткі уявлення про різні пори року, закономірності змін у природі та залежність від них рослин і тварин тощо.

Дітей привчають бути уважними до довкілля, використовуючи для цього екскурсії в природу, спільну участь дорослих і дітей у прибиранні території дошкільного закладу, чергувань в куточку природи та інше.

В минулому році проведено ряд масових заходів, фізкультурно- оздоровчі розваги, дійства музично - естетичного циклу.

Протягом дня в дитсадку проводяться рухливі ігри, на заняттях та між ними -фізкультурні паузи. Для організації ігрової діяльності вихователем спільно з батьками виготовлено атрибути для сюжетно-рольових, рухливих ігор.

ДНЗ «Лелеченя» забезпечений навчально-наочними посібниками з розвитку мови, безпеки життєдіяльності, природи та мистецтва. Для закладу передплачені періодичні видання: «Дошкільневиховання», «Джміль», «Практика Управління дошкільним закладом», «Палітра педагога ».

Приділялася належна увага оздоровленню дітей в літній період, що здійснювалося за окремим планом роботи який був схвалений рішенням педагогічної ради ( протокол №4 від 29 травня 2018 року). Оздоровчий період проходив в період з 01.06.2019 р - 09.06.2019 р . Оздоровилось 49 дітей. Під час оздоровчого періоду проводились: прогулянки до школи,загартування дітей водою,подорожу літній ліс,проводилось спортивне свято« Веселі старти».

Педагогічні колективи ЗДО та ЗОШ тісно співпрацюють відповідно до плану спільної роботи і угоди між ЗДО і школою , зокрема у питанні підготовки дошкільнят та їх адаптації до навчання в школі. На заняття запрошуються вчителі початкових класів. Дошкільнята відвідували святкові ранки, розваги, які проводяться в школі: «Свято першогодзвоника», «Осінній ярмарок», «Новорічний карнавал»,«Свято букваря», «Останній дзвоник».В минулому навчальному році випущено 19 дошкільнят.

Відповідно до пріоритетних напрямків приділялася належна увага національно - патріотичному, музичному вихованню дітей. Протягом навчального року проведено такі масові заходи: «Щедра осінь, «Дуже спритні і веселі», «День святого Миколая», « Новий рік до мас прийшов» , «Мамо,матінко, матусю» , «Ми маленькі козачата», «Випускний бал 2019 року».

До освітньо - виховного процесу ЗДО широко залучає батьків. Проводяться дні відкритих дверей, тижні батьківського партнерства. Батьки брали участь у підготовці і проведенні свят, оснащенні педагогічного процесу, упорядкуванні приміщень ЗДО.

В дошкільному закладі проводяться батьківські збори, консультації, створений батьківський комітет. Завідувачем дошкільної установи складений план роботи з батьками на рік, де плануються різні заходи: бесіди, консультації, анкетування, поради, виставки дитячих робіт. В закладі наявний куточок для батьків, де розміщені рекомендації щодо навчання та виховання дітей вдома, дотримання ними правил гігієни, збереження здоров'я дошкільнят. В минулому навчальному році проведено відкрите заняття з математики,засідань батьківського комітету на яких розглядалися різні питання, батьківські збори.

Працювала рада ЗДО. На її засідання розглянуто питання :

- Аналіз виконання плану оздоровлення дітей.

-Стан захворюваності за квартал.

-Аналіз допомоги батьків матеріально технічної бази батьків.

Проводився контроль за станом навчально-виховної роботи в групі, аналізуються заняття та режимні моменти, вивчалася робота вихователя Бігун О.І яка атестувалася. Ведеться необхідна документація, видаються відповідні організаційні та підсумкові накази.

В 2019 - 2020 н.р. дошкільний заклад буде працювати над реалізацією основних завдань :

  • створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти;
  • забезпечення дієвості особистістно орієнтованої освітньої системи;
  • впровадження елементів інноваційних технологій в освітній процес дошкільної освіти;
  • реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі.

Організація освітньої діяльності в ЗДО у 2019/2020 навчальному році і надалі буде базуватися на змісті:

  • Законів України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту»
  • Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки» від 13.10.2015 № 580/2015
  • Базового компонента дошкільної освіти Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затв. наказом МОН від 16.06.2015 № 641);
  • Положення про дошкільний навчальний заклад (затв. постановою КМУ від 20.03.2003 № 305) ;
  • Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затв. наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234). ;

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом. Його дотримувати зобов'язані всі заклади дошкільної освіти.

Зміст дошкільної освіти реалізують за: комплексними програмами .парціальними програмами іншими видами навчальних видань, які: - рекомендовані МОН - схвалені комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН.

Програми та іншу навчально-методичну літературу, рекомендовану для використання в освітньому процесі, МОН щороку подає в Переліку навчальної літератури.

Дошкільний навчальний заклад 2019-2020 н.р. схвалено педагогічною радою 30.08.2019р, що буде працювати за програмою «Українське дошкілля».

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати